V. kerületi Kormányablak - Erzsébet tér

1051 Budapest, Erzsébet tér 3. | +36-1-896-1080 | http://kormanyablak.hu, http://www.kormanyhivatal.hu, http://1818.hu
Desktop

Figyelem! 2019. július elejétől valamennyi budapesti kormányablakban új, rövidített nyitvatartás lépett érvénybe. 2019 júniusára a kormányhivatalokat érintő súlyos munkaerőhiány miatt a kormányablakok nyitvatartása illetve az intézhető ügyek köre több helyen változott, a sorszámkiadás szünetelt, ezért érdemes – mindkét (!) alábbi linken vagy telefonon – előre tájékozódni. Akár foglalt időpont birtokában is.

Budapest Főváros Kormányhivatala V. Kerületi Hivatala - Kormányablak Osztály

Általános tájékoztató telefonszám (pl.: eljárásrendről, ügytípusokról, eljáráshoz szükséges dokumentumokról, stb. - valamint időpontfoglalás): 1818 (24 órában hívható kék szám)

Előzetesen időpontot foglalni online vagy telefonon van lehetőség:

A sorszámosztás zárás előtt 30 perccel fejeződik be. A sorszámhúzási idő vége az aktuális ügyfélforgalom és ügyintézői létszám függvényében azonban változhat, előfordulhat - az aránytalanul hosszú várakozási idő elkerülése érdekében - az ügyfélfogadási időn belüli sorszámhúzás szüneteltetése. Egy sorszámmal csak egy ügy intézhető.

Illetékfizetésre bankkártyával, illetve a közelben található Dorottya utcai (hétköznap 8 és 16 óra között) vagy Bajcsy-Zsilinszky úti (hétköznap 8 és 20 óra között) postákon van lehetőség. A PostaPont bezárt.

Okmányirodai intézhető ügytípusok:

  • Egyéni vállalkozói ügyek
  • Járműigazgatási ügyek
  • Lakcímigazolvány ügyek
  • Lakcímváltozási ügyek
  • Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
  • Nemzeti Egységes Kártyarendszer (NEK) adatlap felvételezése
  • Személyazonosító igazolvány ügyek
  • Útlevél ügyek
  • Ügyfélkapu regisztráció
  • Vezetői engedély ügyek

A kormányablak az okmányirodai ügyek intézésén kívül ellátja az integrált ügyfélszolgálati irodákban intézhető ügyeket is. Ügyfeleink különböző beadványokat terjeszthetnek elő továbbítás céljából.

Feladatkörök

Munkatársaink tájékoztatást nyújtanak lényegében a legtöbb állami közigazgatási üggyel kapcsolatban, és szükség szerint segítenek az ügyintézés folyamatában is.

A kerületi illetékességhez NEM kötött okmányirodai ügyek az ország bármely kormányablakában intézhetőek.

A kormányablakban bármely kerületben létesítendő LAKCÍM esetén lehet lakcímváltozási ügyeket intézni. Kivétel a lakcím-érvénytelenítés (jogosulatlanul bejelentkezett lakók kijelentése), ami kizárólag abban a kormányablakban történhet, amely kerülethez a lakcím területileg tartozik.

Kormányablakunkban ügyfélirányító munkatárs áll rendelkezésükre. Gyermekek részére játszósarkot biztosítunk.

A kormányablak akadálymentesített mozgáskorlátozott és látássérült ügyfeleink számára.

Nyitvatartás:

Hétfő07.00 – 17.00
Kedd09.00 – 17.00
Szerda10.00 – 20.00
Csütörtök09.00 – 17.00
Péntek09.00 – 13.00

2019. július 2-ától heti 7 órával rövidült az ügyfélfogadás.

További információk:

Bankkártya-elfogadás:Visa, Mastercard, Maestro
Parkolás:utcán fizetős
Wifi:ingyenes
A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil

Az ittlakunk.hu oldalain megjelenő információk, adatok tájékoztató jellegűek. Az esetleges hibákért, hiányosságokért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget.